Opis
NAJLEPSZY PRZYCISK “KLIKNIJ, ABY POROZMAWIAĆ” I “ZADZWOŃ TERAZ
Szukasz przycisku czatu lub przycisku “kliknij, aby zadzwonić”? Chcesz ułatwić swoim potencjalnym klientom kontakt z Tobą za pośrednictwem WhatsApp, Facebook Messenger lub Telegram?
Chaty Pro to idealna wtyczka do czatu dla Ciebie! Dzięki Chaty możesz wyświetlać widżet połączenia, przycisk Whatsapp, przycisk e-mail, przycisk SMS, przycisk TikTok, przycisk Google Maps, przycisk Vkontakte, przycisk Line.me, przycisk Viber i inne widżety czatu. Odwiedzający już korzystają ze swoich ulubionych aplikacji do czatowania, a większość z nich woli kontaktować się z Tobą za pomocą tych aplikacji. Korzystając z Chaty, dajesz odwiedzającym Twoją witrynę możliwość czatowania z Tobą nawet po opuszczeniu witryny. Chcesz skorzystać z naszej solidnej wersji pro? Sprawdź Chaty Pro Plans.
CO MOŻNA ZROBIĆ Z CHATY PRO?
Oto kilka klasycznych przypadków użycia Chaty:
Chaty VS alternatywy czatu na żywo – dużą korzyścią jest umożliwienie odwiedzającym korzystania z kanałów czatu, z których już korzystają. Gdy korzystasz ze “zwykłych” alternatyw czatu na żywo, odwiedzający muszą pozostać na Twojej stronie i czekać na Twoją odpowiedź. Kiedy pozwalasz odwiedzającym czatować z Tobą za pomocą aplikacji do czatowania, takich jak Facebook Messenger, WhatsApp, Viber, Telegram itp. dajesz im swobodę czatowania z Tobą w dowolnym miejscu.
Metoda bezpośredniego kliknięcia do czatu – pokaż odwiedzającym kanały czatu, na których jesteś dostępny, i pozwól im wybrać metodę, która im odpowiada. Odwiedzający Twoją witrynę są o jedno kliknięcie od rozmowy z Tobą.
Pomóż odwiedzającym Twoją witrynę dotrzeć do Twojego adresu – jeśli masz fizyczną firmę i chcesz, aby odwiedzający mogli z łatwością do Ciebie dotrzeć, możesz skorzystać z naszych kanałów Google Maps i Waze.
Kliknij, aby zadzwonić – pokaż ikonę telefonu i pozwól odwiedzającym kliknąć, aby do Ciebie zadzwonić. Jeśli chcesz wyświetlać różne lokalne numery telefonów na podstawie adresu URL strony, możesz skorzystać z funkcji multi widget pro.
Pokaż różne kanały czatu dla różnych stron – możesz użyć tej funkcji, aby wyświetlać oddzielne widżety dla różnych produktów w witrynie, wyświetlać różne przyciski na podstawie adresu URL dla WPML lub witryn wielojęzycznych, wyświetlać różne kanały dla stron docelowych i nie tylko (funkcja pro).
Dostępne dni i godziny – wyświetlaj widżet tylko w godzinach otwarcia i ukrywaj go, gdy nie pracujesz. Możesz również użyć go do wyświetlania opcji czatu na żywo, gdy jesteś dostępny, i innych kanałów, gdy nie jesteś (funkcja pro).
Uruchom swój ulubiony produkt do czatu na żywo – możesz użyć JavaScript jako jednego z kanałów czatu, aby uruchomić inne produkty do czatu na żywo, takie jak Tawk.to, Tidio, Chatra, Formilla i inne.
WYBÓR SPOŚRÓD 25 RÓŻNYCH KANAŁÓW
- Czat WhatsApp
- Facebook Messenger
- Formularz kontaktowy
- SMS
- TikTok
- Snapchat
- Uruchom wyskakujące okienko Poptin
- Skype
- Slack
- Vkontakte
- Telefon (kliknij, aby zadzwonić)
- Telegram
- Linia
- Viber
- Waze
- Mapy Google
- Link do zewnętrznego kanału / strony kontaktowej (nowa funkcja: dodaj 2 niestandardowe przyciski i link do dowolnego adresu URL)
CO OTRZYMUJESZ W PLANIE PRO?
Otrzymasz wszystkie funkcje darmowego planu, plus:
- Pokaż wszystkie kanały, które chcesz w tym samym czasie (25 różnych przycisków click to chat i innych ikon)
- Dostosowanie koloru widżetu przycisku czatu za pomocą kodu HEX
- Zmiana położenia przycisku czatu na ekranie o piksel
- Prześlij własny niestandardowy projekt przycisku czatu
- Pokazywanie (lub niepokazywanie) widżetu czatu przy użyciu reguł kierowania, takich jak określone strony, strony zawierające ciąg znaków i strony, które zaczynają się lub kończą ciągiem znaków.
- Utwórz więcej niż jeden widżet czatu i wyświetlaj go na określonych stronach i kategoriach witryny w oparciu o reguły kierowania na strony. Na przykład możesz wyświetlać Skype, czat Whatsapp i ikonę kliknięcia, aby zadzwonić dla jednej kategorii, a Facebook Messenger, Telegram i przycisk Line dla innej kategorii. Główne przypadki użycia widżetu z wieloma czatami są następujące: Oddzielny projekt widżetu dla urządzeń mobilnych i komputerów stacjonarnych. Zmiana języka widgetu dla WPML i stron wielojęzycznych. Różne widżety czatu dla różnych produktów i kategorii. Różne przyciski czatu w zależności od celu (wsparcie, sprzedaż itp.).
- Nowość! Kierowanie na źródło ruchu – wyświetlaj kontakt z kanałami czatu tylko odwiedzającym, którzy pochodzą z określonych źródeł ruchu, w tym ruchu bezpośredniego, sieci społecznościowych, wyszukiwarek, Google Ads lub dowolnego innego źródła ruchu (na przykład pokaż ikonę WhatsApp odwiedzającym z Google i Facebook Messenger odwiedzającym z Facebooka).
- Nowość! Widget Analytics – uzyskaj dane o najczęściej używanych kanałach czatu. Dowiedz się, który z widżetów czatu konwertuje lepiej.
- Utwórz wstępnie ustawioną wiadomość czatu WhatsApp i wstępnie ustawiony temat wiadomości e-mail. Gdy użytkownicy klikną przycisk WhatsApp lub ikonę wiadomości e-mail, wstępnie ustawiona wiadomość zostanie automatycznie załadowana.
- Nowość! Tagi tytułu i adresu URL dla wstępnie ustawionej wiadomości WhatsApp – możesz również użyć tagów tytułu i adresu URL bieżącej strony odwiedzającego dla wstępnie ustawionej wiadomości WhatsApp.
- Wywołanie zdarzenia Google Analytics za każdym razem, gdy kliknięty zostanie jeden z przycisków kanału. To świetna wiadomość dla Ciebie, ponieważ teraz możesz w pełni śledzić każde kliknięcie, aby zadzwonić, czatować, nawigować i nie tylko.
- Dostępne dni i godziny – wyświetlaj widżet w określone dni i godziny w oparciu o dni i godziny otwarcia. Np. możesz wyświetlać kanały czatu na żywo, takie jak Facebook Messenger i
- WhatsApp w określone dni i godziny, a gdy nie jesteś dostępny na czacie na żywo, możesz wyświetlać e-mail i Instagram.
- Nowość! Kierowanie na kraje – wyświetlaj różne przyciski czatu dla różnych krajów. Na przykład możesz wyświetlać czat Line, Viber, WeChat i Whatsapp dla użytkowników z Chin, a
- Facebook Messenger, przycisk e-mail i ikonę SMS dla odwiedzających z USA.
- Nowość! Możliwość dodania własnego CSS.
- Nowość! Powiel widżet Chaty, aby zaoszczędzić czas i korzystać z tych samych ustawień i kanałów czatu z innego widżetu
- Nowość! Wysyłanie leadów z formularza kontaktowego na e-mail
- Nowość! Planowanie daty – ustaw datę początkową i końcową dla przycisków czatu (np. pokaż przycisk czatu WhatsApp od określonej daty). Działa świetnie w przypadku witryn wielojęzycznych i wtyczki WPML, dla różnych produktów, stron docelowych i wszelkich innych reguł kierowania adresów URL.