Opis
Wtyczka WhatsApp Chat for WordPress pozwala zintegrować obsługę WhatsApp bezpośrednio z witryną. Jest to jeden z najlepszych sposobów łączenia się i interakcji z klientami, możesz bezpośrednio oferować wsparcie, a także budować zaufanie i zwiększać lojalność klientów.
OBSŁUGA WIELU KONT
Wtyczka NinjaTeam WhatsApp Chat umożliwia dodanie wielu kont członków do pola WhatsApp do wyświetlenia. Klient może wybrać osobę, z którą chce rozmawiać, dzięki czemu dokładnie wie, z kim prowadzi rozmowę.
ŁATWA PERSONALIZACJA
Wtyczka NinjaTeam WhatsApp Chat zapewnia opcje wyboru kolorów dla pola WhatsApp, aby dopasować je do stylu i gustu witryny. Co więcej, możesz dostosować każde pole dla każdej osoby w zależności od jej dostępności czasowej ze zdjęciem, imieniem i nazwiskiem oraz nazwą stanowiska. Gdy jesteś online, przycisk ma kolor zielony lub inny ustawiony kolor, w przeciwnym razie jest szary. Dlatego, gdy nie odpowiadasz szybko, klienci nie czują się ignorowani. Wiedzą dokładnie, w jakim czasie jesteś dostępny.
WSPARCIE WPML
Czy Twoja strona jest wielojęzyczna? Nie martw się! Możesz użyć dowolnych wtyczek tłumaczeniowych WordPress, takich jak WPML, Polylang, aby łatwo i szybko dostosować dowolne języki na swojej stronie.
DOŁĄCZONY KRÓTKI KOD
Dzięki shortcode z wtyczki NinjaTeam WhatsApp Chat możesz wyświetlać okienko WhatsApp w dowolnym miejscu na swojej stronie. Może to być strona, post, określone strony, posty lub cała witryna.
NIE WYMAGA KODOWANIA
Najtrudniejszą część kodowania wzięliśmy na siebie. Spędziliśmy czas na projektowaniu i tworzeniu UI/UX najlepiej jak potrafimy. Wszystko, co musisz zrobić, to po prostu wgrać wtyczkę do WordPressa, aktywować wtyczkę, dostosować wszystkie dostępne opcje i gotowe!
Ciesz się rozmowami z klientami w dowolnym miejscu i czasie! To nigdy nie było łatwiejsze i przestań tracić potencjalnych potencjalnych klientów!
JAK TO DZIAŁA
Po zainstalowaniu wtyczki masz pod ręką wszystkie ustawienia, aby dostosować widżet WhatsApp lub przycisk na swojej stronie WordPress, dodając konta członków lub agentów wsparcia z numerami telefonów lub linkami do czatu grupowego.
Widżet może być wyświetlany na wszystkich stronach lub tylko na wybranych stronach. Poza tym możesz również włączyć przycisk WhatsApp pod przyciskiem Dodaj do koszyka WooCommerce.
Każde konto ma swój własny krótki kod, który można skopiować i wkleić w dowolnym miejscu witryny, aby zaoferować wsparcie klienta.
Gdy klient kliknie konto, z którym chce porozmawiać, zostanie przekierowany do aplikacji WhatsApp, jeśli jest na telefonie komórkowym lub WhatsApp web, jeśli jest na komputerze.